أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۸۶۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۸ تير ۱۳۹۸
یک منتقد سینما و تلویزیون گفت: مجموعه تلویزیونی خوش ساخت وبا محتوای «گاندو» هنرمندانه نوشته و هنرمندانه‌ترساخته شد و هنرمندانه هم به پایان رسید و امتیازی ارزنده درکارنامه تلویزیونی جواد افشار و هنرمندان و همکاران او در گاندو نشاند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «جبار آذین» گفت: گزینش، نگارش و تصویرسازی از سوژه‌ای ملی، بر اساس پرونده‌ای واقعی از یک رخداد امنیتی و سیاسی، الزاماتی را بر سر راه تولید گاندو گذاشته بود که میزان احتیاط و حساسیت پردازش آن را دوچندان می‌کرد.
 
جدا از ساختار هنری و تلویزیونی خوب، بازسازی و بازنمایی نمایشی و تماشایی شخصیت‌ها و حوادث و رخدادهای واقعی، حساسیت‌های سیاسی و امنیتی و لحاظ منافع ملی، سبب شده بود تا سازندگان گاندو با احتیاط و حساسیت از کنار خط قرمزها عبور کنند و جهت جلوگیری از سوءتفاهم‌های سیاسی، برخی رویدادها و مسایل پرونده واقعی سریال را کمرنگ به تصویر در آورند.
 
با این همه، بعضی قسمت‌های آن، با واکنش‌های احساسی و سیاسی برخی سیاسیون روبرو شد که هوشمندی و درایت سازندگان سریال و احتیاط سیاسیون، مانع شد تا حاشیه‌های کمرنگ ایجاد شده پیرامون گاندو، شکل جنجال یابد و به دیدگاه‌های مختلف سیاسی و جناحی خدشه وارد کند. از همین رو، خوش ساختی و مضمون و محتوای ملی و انتقال خوب و هنرمندانه آن ها، باعث شد، گاندو در کنار صدرنشینان آثارخوب ملی و پلیسی امنیتی تلویزیون قرارگیرد. امتیازها و ویژگی‌های گاندو، جای تامل و تحسین دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها