يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۶۸۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۱۹ تير ۱۳۹۸
به مناسبت ۲۱ تیرماه، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب و خلق حماسه گوهرشاد، پوسترهایی با موضوع حجاب و عفاف منتشر شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در آستانه فرارسیدن ۲۱ تیرماه روز «عفاف و حجاب» طرح‌های گرافیکی با این موضوع منتشر شد. 

 

این طرح‌ها که با حمایت شبکه مردمی فراگیر عفاف و حجاب تولید شده، با دو هشتگ #برای_غیرت_برای_ایران و #ایستاده_ایم_برای_ایران در فضای مجازی منتشر شده است.

 

 

علاوه بر فضای مجازی، تا کنون دو بیلبورد در آزادراه تهران ـ قم به این طرح‌ها اختصاص یافته است و آنطور که ابوالفضل رجب‌پور دبیر رسانه و هنر شبکه فراگیر عفاف و حجاب گفته، به احتمال زیاد دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) هم به یکی از این طرح‌ها مزین شود.

 

 

این آثار گرافیکی مروج حجاب و عفاف، کاری از دانشجویان دانشگاه هنر است. برای دانلود هر اثر با کیفیت بالا (برای چاپ در ابعاد بزرگ و مختلف) می‌توان از اینجا اقدام کرد.

 

 

در کنار این آثار گرافیکی، مسابقه کتابخوانی «اوسنه گوهرشاد» و اجرای نمایش «مرد نقره‌ای» در ایستگاه‌های مترو، از دیگر فعالیت‌های شبکه مردمی فراگیر عفاف و حجاب است.

به گزاش فارس، به منظور پاسداشت اندیشه و گرامیداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی و ۲۱ تیرماه، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۵، از ۱۷ تا ۲۳ تیر به نام «هفته عفاف و حجاب» نامگذاری شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها