يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۷۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۰ تير ۱۳۹۸
بیت کوین نوعی ارز دیجیتال است که اولین بار کاربر ناشناسی با اسم مستعار ساتوشی ناکاموتو در سال 2008 این ارز را طراحی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، بیت کوین نوعی ارز دیجیتال است که اولین بار کاربر ناشناسی با اسم مستعار ساتوشی ناکاموتو در سال 2008 این ارز را طراحی کرد.

اکثر کشورهای جهان بیت کوین را به رسمیت نمی‌شناسند ولی بیت کوین یک نوع پول جادویی اینترنتی است که ارزش زیادی پیدا کرده.

پول‌هایی که بدون نیاز به بانک، قرار ملاقات یا هر واسطه دست‌وپا گیری، تنها با اینترنت بین مردم دست به دست می‌شوند.
این یعنی انتقال بدون محدودیت شخصی، زمانی و مکانی.

بیت کوین مثل حساب‌های بانکی هم نیست که به بعد از مدتی راکد و مسدود شود.
.
استخراج بیت کوین تقریبا چیزی شبیه جست‌وجو در فضای اینترنت.

استخراج‌کننده، برای داشتن یک کیف پول دیجیتالی تنها به یک کلیک و دانلود نرم‌افزار آن نیاز دارد.

مبادله‌های ارزی در این نوع از استخراج پول، زمانی رخ می‌دهد که بتوانید بیت کوین خود را دو یا چند برابر بیشتر بخرید یا بفروشید.


شرکت‌های مُبَلغ این تجارت اینترنتی می‌گویند بیت کوین برای مشاغل کوچک و آزاد یک معامله سودآور است چرا که هیچ شرط اولیه‌ای برای شروع معامله ندارد.
از سوی دیگر می‌تواند بستر مناسبی برای رشد مشاغل بیشتر هم باشد.

یک دستگاه استخراج می‌خواهد که تقریبا روزی ۹دلار درآمدزایی می‌کند و ارزش هر بیت کوین کامل به ریال بیش از ۳۰۰میلیون تومان است.

ارز بیت کوین تغییر بزرگی در نظام سرمایه‌گذاری جهانی ایجاد کرده و باعث شده سوداگران زیادی به دنبال استخراجش باشد.

این تجارت در ایران بازار داغی دارد چون قیمت برق بسیار ارزان است.
در ماه‌های گذشته مشخص شده حتی ارگان‌های دولتی دست به این مدل از درآمدزایی زدند.

از مزرعه استخراج در استودیوهای تلویزیونی و مساجد تا سیلوهای کشاورزی بیرون شهر.
حالا وزارت نیرو برای مبارزه با این تخلف قصد دارد قیمت برق استخراج بیت کوین را به ۷ سنت در هر کیلووات برساند تا سود برق یارانه‌ای مردم به جیب تولیدکنندگان بیت کوین نرود.

در ایران تجارت هر نوع ارز دیجیتالی با اعلام بانک مرکزی ممنوع است اما انجمن بلاک‌چین به طور رسمی فعالیت دارد و استخراج این سکه‌ها انگار ممنوع نیست!

البته اگرچه دستگاه‌های استخراج بین ۱۰ تا ۲۵ میلیون قیمت دارند اما برای کاربران خانگی که وسوسه این نوع تجارت را دارند باید گفت با گرانی قیمت برق در الگوی مصرف، استخراج بیت‌کوین صرفه اقتصادی خود را از دست می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها