أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۷۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۲۰ تير ۱۳۹۸
وال استریت ژورنال با عصبانیت و پرخاشگرانه تلاش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) برای جبران خسارات ناشی از تحریم های آمریکا را به باد تمسخر می گیرد!

به گزارش پایگاه 598، حجت الله عبدالملکی تحلیلگر مسائل اقتصادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

وال استریت ژورنال با عصبانیت و پرخاشگرانه تلاش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) برای جبران خسارات ناشی از تحریم های آمریکا را به باد تمسخر می گیرد!

این مجله آمریکایی با استفاده از عنوان «mall Developer» (سازنده مجتمع های تجاری) می خواهد وانمود کند که این قرارگاه که به دنبال پروژه های بی ارزش (از نظر ملی) است، به یک امید واهی برای ایران در شرایط تحریم تبدیل شده و اشاره ای به موفقیت های شگفت انگیز این قرارگاه در توسعه چند فاز مهم و بزرگ میدان پارس جنوبی و چندین پالایشگاه و پروژه های متعدد احداث اتوبان، بندر، موج شکن، فیبر نوری، سد، تونل انتقال آب و ده ها پروژه عظیم ملی در شرایط تحریم و پس از خروج شرکت های خارجی نمی کند.

معلوم است یک جایی شان حسابی …

پ.ن: البته بنده هم به لوکس سازی های نهادهای وابسته به سپاه و انقلاب منتقدم و خدا را شکر که در سالهای اخیر کمتر شده است.

منبع: مشرق

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها