أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۷۹۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۲۲ تير ۱۳۹۸
به گزارش پایگاه 598، کانال تلگرامی دامغان نامه نوشت: آیت الله غلامعلی نعیم آبادی دامغانی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، امروز جمعه 21 تیرماه سال‌جاری، آخرین خطبه نمازجمعه بندرعباس را ایراد کرد.

وی افزود: امروز، آخرین خطبه‌ام به عنوان امام جمعه در استان است و هیچ دلیل خاصی بر نبودنم در این سنگر نیست جز تصمیم رهبری معظم انقلاب. نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها تغییر می‌کنند و نظر رهبری  بر جوان‌تر بودن نمایندگان‌شان در استان‌هاست.

 امام جمعه بندرعباس در آخرین خطبه نماز جمعه خود در این شهر تاکید کرد: در هر جایگاه دیگری که باشم نسبت به رسیدگی به هرمزگان عزیز مضایقه نخواهم کرد.

آیت الله نعیم آبادی بیان داشت: حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده به عنوان جانشین بنده و نماینده ولی فقیه در هرمزگان انتخاب شده است و همه موظف به حمایت از ایشان هستیم و بنده هم اگر به بندرعباس بیایم، نماز را به امامت وی اقامه خواهم کرد.

وی اضافه کرد: حال که از استان می‌روم از هیچ کس دلخوری ندارم. هرگز برای انتقام و یا سرزنش دیگران، مطلبی در خطبه‌ها بیان نکرده ام، الا اینکه در مواردی احساس تکلیف کردم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها