أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۸۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۲۲ تير ۱۳۹۸
عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس ضمن تجلیل از عوامل و سازندگان مجموعه تلویزیونی « گاندو» گفت: توصیه من این است که بیش‌تر از این سریال‌ها ساخته شود و بازخوردها هم نشان می‌دهد خواست ملت همین است.

به گزارش پایگاه 598، لطف الله فروزنده عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس ضمن تجلیل از سازندگان مجموعه تلویزیونی « گاندو» گفت: نمایش این فیلم رویکرد جدید و خوبی در کشور بود و مورد استقبال مردم هم قرار گرفت و نشان می‌دهد مردم ما چقدر نسبت به استقلال کشور حساس هستند و وقتی توانایی‌های فرزندان ایران به نمایش گذاشته می‌شود بسیار لذت می برند.

فروزنده تاکید کرد: به نظر بنده سریال گاندو یک مجموعه تلویزیونی با مضامین خوب، خیلی خوش ساخت و نزدیک به واقعیت بود و کسی هم نباید از آن انتقاد بی‌جا کند، البته شاید از لحاظ هنری انتقادهایی به این فیلم وجود داشته باشد ولی فیلم اصلاً یک رفتار سیاسی نبود بلکه اقتداری بود که جوانان ایران به استکبار جهانی نشان دادند و این کمک می‌کند باورهای مردم بیشتر شود.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: «گاندو» نشان داد مردم به این فیلم‌ها علاقمند هستند از این سوژه ها ما در انقلاب زیاد داریم ما در جنگ تحلیلی گنجینه‌ای از این مسائل داریم، در هسته ای و.... هم همنیطور، اینها باید در سناریوهای مختلف شکل بگیرد و به نمایش گذاشته شود مسلماً این فیلم‌ها باعث غرور ملی و خودباوری می‌شود، مخصوصاً برای نسل جوان که بدانند انقلاب اسلامی چه دستاوردهای بزرگی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب اگر هیچ دستاوردی هم نداشته باشد همین که توانسته در مقابل استکبار بایستد و تابویی که از آمریکا ساخته شده بود را درهم بشکند کافی است، ملت ایران امروز تنه به تنه استکبار جهانی می زنند و از همین رو اگر ما به این را به نمایش بگذاریم بزرگترین دستاورد چهل ساله اخیر است که می تواند به جوانان ما خودباوری بدهد و ثابت کند انقلاب نعمت بزرگی است و باید تلاش کنیم و از آن پاسداری کنیم.

فروزنده تصریح کرد: من برای ساخت چنین مجموعه‌ای از صدا و سیما و همه دست اندرکاران این فیلم و همچنین سربازان گمنام امام زمان(عج) تشکر می‌کنم و توصیه می کنم بیشتر از این سریال ها ساخته شود، خواست ملت هم همین است و مردم هم در بازخوردی که وجود دارد به این مسئله تاکید کرده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها