يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۸۲۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۲ تير ۱۳۹۸
در پرونده شکایت بهنام برازی از استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶/۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی شکایت علیرضا جلیلی لقمان از باشگاه نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت درخصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نمی‌باشد.

با توجه به شکایت فرزاد مجیدی از باشگاه نساجی قائمشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت درخصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نمی‌باشد. همچنین در پی شکایت باشگاه پیکان از نساجی در خصوص محمدامین رضایی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ بابت یکسال حق آموزش این بازیکن به انضمام هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

در پرونده شکایت مجتبی توتونی از باشگاه سپیدرود رشت، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱/۰۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان و مبلغ ۲۱/۲۰۰/۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردیده است. همچنین در خصوص صدور رای نسبت به سایر خواسته‌های خواهان مبنی بر پرداخت حق الوکاله وکیل و خسارت تاخیر تادیه وجه چک با تکلیفی مواجه نمی‌باشد.

با توجه به شکایت ابوالفضل علایی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱/۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان و مبلغ ۳۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

Related image

در پرونده شکایت بهنام برازی از استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶/۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. این مهاجم بارها در رسانه ها و در زمانی که در تیمهای دیگر بازی می کرد، خود را یک استقلالی متعصب نشان داد و حتی در دیدار مستقیم رسانه ها از اشک ریختن او خبر دادند اما حالا برای دریافت طلب چندصدمیلیونی اش باشگاه را تحت فشار قرار داد و حکم گرفت.  همچنین کمیته وضعیت دعوی خواهان را نسبت به مبلغ ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال را مردود اعلام کرد و در خصوص خسارت هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نمی‌باشد. گفتنی است آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها