يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۸۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۲۳ تير ۱۳۹۸
مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان از توافق نهایی باکی روش استنلی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه فولادمبارکه سپاهان، تابش مدیر عامل این باشگاه در گفتگویی با پایگاه اطلاع رسانی سپاهان ضمن اعلام خبرفوق گفت: با توجه به نظرمثبت امیرقلعه نویی مبنی برجذب کی روش استنلی، مذاکرات متعددی را از مدت ها پیش با وی شروع کردیم ونهایتا پیش قرارداد کی روش  برای ایشان ارسال شده وتوافق لازم حاصل شده وقراراست تا روز دوشنبه قراردادش را امضا وبه باشگاه ارسال کند وسپس روز پنجشنبه به اردوی تیم در ترکیه ملحق شود.

تابش در رابطه با جذب وحید امیری نیز گفت: باشگاه مذاکرات مفصلی را با مدیربرنامه های امیری داشت وتلاش خود را برای جذب او کرد وحتی پیشنهادات وشرایط وی را هم پذیرفت امادر نهایت ایشان ازتصمیمش منصرف شدوبعنوان بازیکن آزادتصمیم گرفت به تیم دیگری بپیوندد.

تابش ادامه داد؛ اما با این حال مذاکرات خود را برای جذب  گزینه های جانشین که مد نظر اقای قلعه نوعی می باشند را آغاز کرده ایم وپس از توافق نهایی بزودی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تابش همچنین یادآورشد تمام اتفاقات نقل وانتقالی درسپاهان بانظرسرمربی وکادرتیم میباشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان از هواداران خواست درفصل نقل وانتقالات صبور بوده واجازه دهند کادرفنی سرپرستی تیم فوتبال وارکان باشگاه درکمال آرامش وبا درایت لازم نسبت به جذب بازیکنان اقدام کنندو از ایجاد تنش درفضای مجازی وهمراهی با معاندان سپاهان خودداری کرده تا آنچه شایسته نام وجایگاه باشگاه بزرگ سپاهان است رقم خورده وبازهم شاهد درخشش طلایی پوشان در رقابت های پیش رو باشیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها