يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۸۶۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۳ تير ۱۳۹۸
رییس شورای شهرستان شمیرانات از پیدا شدن دانش آموزان مفقود شده در سد لتیان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سید کمال الدین محمدیان در گفتگو با ایسنا گفت: حادثه مفقودی حدود ۱۰ دانش آموز در سد لتیان در حوزه استحفاظی شمیرانات نبوده و در حوزه شهرستان تهران و پردیس بوده است. در این حادثه تعدادی دانش‌آموز سوار بر قایقی می‌شوند و به روخانه می‌روند، اما قایق آن‌ها سوراخ می‌شود و در داخل حوضچه‌ای در روخانه گیر می‌افتند.

در پی گزارش این حادثه، خروجی سد لتیان به گفته رییس سد، کاهش یافته است.

رییس شورای شهرستان شمیرانات در ادامه گفت: این دانش آموزان پیدا شده‌اند و همه آن‌ها سالم و در حال نجات و آزادسازی دانش آموزان هستند.

خبر تکمیلی: محل رویداد سد ماملو بوده نه لتیان!
 
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، نوجوانان گرفتار شده در سد ماملو در خجیر طی عملیات امداد و نجات هوایی نجات یافتند.

این گزارش تاکید دارد که شمار نجات یافتگان ۹ تن بوده که نوجوانان دانش آموزی بوده‌اند که در قالب اردوی دایر شده توسط یک کانون فرهنگی به منطقه خجیر رفته بودند. نوجوانانی که پس از سوار شدن در یک قایق دچار مشکل شده و به دام افتاده بودند و به مدد امداد هوایی با بالگرد نجات یافتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها