أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۸۹۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۲۴ تير ۱۳۹۸
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یک شنبه بار دیگر در ادامه تهدیداتش علیه کشور‌های منطقه، لبنان را تهدید به حمله کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه المیادین، نتانیاهو در صفحه شخصی اش در توئیتر گفت، در صورت هرگونه حمله به سرزمین‌های اشغالی، با پاسخ کوبنده ما روبه رو خواهند شد. نتانیاهو که از سخنان قاطع روز جمعه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان عصبانی شده بود ‏در جلسه هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی افزود: «سخنان نصر‌الله را درباره برنامه‌هایش علیه اسرائیل شنیدم». وی در ادامه لبنان را تهدید کرد و گفت: «در صورت حمله به اسرائیل، تل آویو ضربه مهلک و کوبنده‌ای را به لبنان وارد خواهد کرد». نتانیاهو مدعی شد: «من بر خلاف حسن نصرالله، جزئیات برنامه‌های خود را فاش نمی‌کنم». سید حسن نصرالله شامگاه جمعه ۲۱ تیر ماه در مصاحبه با شبکه «المنار» لبنان درباره تحولات کشورش و منطقه از جمله سالگرد جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی سخن گفت. دبیرکل حزب‌الله به رژیم صهیونیستی هشدار داد که این رژیم در جنگ آینده با حزب‌الله نابود خواهد شد. همزمان با تهدید نتانیاهو علیه لبنان، جنگنده‌های صهیونیستی دیروز بر فراز لبنان جولان دادند. به گزارش پایگاه العهد، منابع لبنانی بیان کردند: «جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شکل گسترده‌ای در ارتفاع متوسط در حال پرواز بر فراز بقاع غربی لبنان هستند». چند روز قبل هم خبرنگار النشره گزارش داد که هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی در حال پرواز بر فراز نبطیه در ارتفاع پایین است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها