أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۹۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۴ تير ۱۳۹۸
یک دروازه‌بان ۱۷ ساله آرژانتینی پس از مهار پنالتی در بیمارستان درگذشت.
به گزارش پایگاه 598، در یکی از دیدار‌های محلی فوتبال در کشور آرژانتین، یک دروازه‌بان آرژانتینی ۱۷ ساله پس از مهار پنالتی در بیمارستان درگذشت.

این مسابقه در لیگ منطقه شمالی شهر کوچکی به نام Reconquist برگزار شد و رامون اسماعیل کورونیل که یک ماه از جشن تولد ۱۷ سالگی اش گذشته بود، پس از مهار ضربه پنالتی درگذشت. این دروازه‌بان ضربه پنالتی را با سینه خود مهار کرد و بلافاصله به زمین افتاد و از ناحیه قفسه سینه احساس درد کرد، اما آمبولانسی در آن منطقه حضور نداشت و افراد حاضر دروازه‌بان را با نیسان به بیمارستان انتقال دادند، اما پیش از رسیدن به بیمارستان او درگذشت.

پدر این بازیکن در گفتگو با رسانه‌ها بیان کرد، نمی‌فهمم چرا نباید در این منطقه آمبولانس وجود داشته باشد. مسئولان برگزاری مسابقه مرگ رامون را تایید کردند تا بازهم فوتبال قربانی بگیرد.

در سال‌های اخیر، فوتبال، قربانی‌های زیادی گرفت و برخی از آن‌ها جوان و برخی دیگر میانسال بودند، اما به ندرت در این رشته، دروازه‌بانی پس از مهار ضربه پنالتی درگذشته و باید دید فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در این باره چه اقدامی برای خانواده رامون انجام خواهد داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها