يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۹۳۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۲۴ تير ۱۳۹۸
فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته پاسخ نامه سوم رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را ارسال کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، چندی پیش بود که اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) سومین نامه را برای حضور بانوان در ورزشگاه به فدراسیون فوتبال ایران نوشت و تاکید کرد در صورتی که این اتفاق نیفتد برخورد جدی با فوتبال ایران صورت می‌گیرد.

بعد از ارسال نامه سوم سرانجام روز گذشته فدراسیون فوتبال پاسخ نامه رئیس فدراسیون جهانی را داد و در نامه خود تاکید کرد که فدراسیون فوتبال پیگیر حضور بانوان در ورزشگاه‌ها است. 

در این نامه اشاره شده که برای نمونه در مسابقات فوتسال زیر 20 سال در تبریز بانوان در سالن‌ مسابقات حضور داشتند و این نشان می‌دهد که فدراسیون نسبت به نامه فیفا بی اهمیت نیست. 

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال با این نامه به اینفانتینو خواستار این موضوع شده که برای اجرایی شدن موضوع باید به ایران زمان بدهند چون باید زیر ساخت حضور بانوان در استادیوم های فوتبال فراهم شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها