يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۰۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۲۵ تير ۱۳۹۸
سازمان هواشناسی اعلام کرده که از امروز تا اوایل هفته آینده در برخی مناطق کشور، شاهد رگبار موقتی باران خواهیم بود اما هوای گرم تابستانه تا پایان هفته در کشور ماندگار است.
به گزارش پایگاه 598، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: از امروز تا اوایل هفته آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور، رگبار موقتی باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت تا روز چهارشنبه در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمالی نیز رخ می‌دهد.

احد وظیفه افزود: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر نیز بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود. روز جمعه از ابرناکی در سواحل دریای خزر کاسته شده اما مجدداً طی روزهای جمعه و شنبه، بار دیگر شاهد بارش پراکنده باران در این مناطق خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد. در همین مدت با توجه به افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق و در جنوب غرب ایران، وقوع پدیده گرد و خاک در مناطقی از جنوب غرب کشور، دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: از امروز تا پایان هفته همچنان هوای گرم تابستانه در غالب مناطق کشور ماندگار است.

هوای تهران امروز و فردا کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و از پنجشنبه تا شنبه، صاف گزارش شده و بیشترین دمای هوای پایتخت طی پنج روز آینده ۴۱ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

دمای هوای اهواز امروز حداکثر به ۴۷ درجه سانتیگراد خواهد رسید و روز جمعه به ۴۸ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها