أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۹۰۰۸
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۲۵ تير ۱۳۹۸
یک نماینده مجلس خطاب به موگرینی گفت: نقشه مخدوش ایران را در اتاق خود نصب نکنید. با دم شیر بازی نکنید، از یک طرف لبخند نزنید و از طرف دیگر القا نکنید که نقشه ایران قابل دستکاری است، شما اسقاط پهپاد دیده‌اید، آزموده را آزمودن خطاست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: خانم موگرینی، نقشه مخدوش ایران را در اتاق خود نصب نکنید. با دم شیر بازی نکنید، از یک طرف لبخند نزنید و از طرف دیگر القا نکنید که نقشه ایران قابل دستکاری است، شما اسقاط پهپاد دیده‌اید، آزموده را آزمودن خطاست.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی بیان کرد: قانون جامع خدمت رسانی به معلولان باید اجرایی شود. آیا با مستمری که اکنون معلولان دریافت می‌کنند، امکان گذران زندگی وجود دارد. معابر برای معلولان متناسب سازی نشده و در زمینه اشتغال آن‌ها نیز قانون ۳ درصد اجرایی نشده است.

وی تصریح کرد: جانبازان برای نظام افتخار آفریدند، اما آیا صحیح است که بیمه تکمیلی آن‌ها با، اما و اگر مواجه باشد و داروخانه‌ها نیز به آن‌ها سرویس ندهند. بیمه دی ۲ هزار میلیارد از دولت طلب دارد و به همین جهت از ارائه سرویس به جانبازان خودداری می‌شود.

سلیمی ادامه داد: در فصل اجاره‌ها هستیم، چه کسی به داد مردم می‌رسد؟ مردم رنج بیشماری می‌برند و مشخص نیست باید به چه کسی پناه ببرند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در تذکر به وزیر نیرو گفت: حقابه کشاورزان حوزه انتخابیه من توسط دیگران تصرف می‌شود و با حفر تالاب‌های غیرمجاز، مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها