أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۹۰۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۲۶ تير ۱۳۹۸
محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران که به اتهام قتل عمد همسر دومش محاکمه می‌شود سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی یکی از سه وکیل خود را عزل کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، علیرضا ببری پیش از آغاز دومین جلسه محاکمه محمدعلی نجفی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی این خبر را اعلام کرد  و گفت: با توجه به دوستی نزدیکی که آقای طباطبایی با آقای نجفی داشت از او خواستیم از وکالت در این پرونده استعفا بدهد اما نمی‌پذیرفت و نهایتا مجبور شدیم او را عزل کنیم.

دومین جلسه محاکمه محمدعلی نجفی در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی(ره) دقایقی دیگر آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، در جلسه نخست این پرونده نماینده دادستان تهران کیفرخواست صادره را قرائت کرد و سپس تعدادی از مطلعین به بیان اطلاعات و مشاهدات خود از روز قتل پرداختند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها