أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۹۰۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۲۶ تير ۱۳۹۸
وکیل خانواده میترا استاد:
آقای نجفی می‌گفت اشتباه کرده که مقتول را طلاق نداده، چرا این سخن را می‌گوید در صورتی که حق طلاق با مرد است. شما نوک مداد را نشکستید یک زن مسلمان را به قتل رساندید.
به گزارش پایگاه 598، حاجیلویی وکیل خانواده میترا استاد گفت: در جلسه نخست، مواردی در این پرونده به عنوان حواشی روی داد که شما (قاضی کشکولی) دستور دادید حواشی ذکر نشود، اما بعد از جلسه مطالبی با عنوان مهدورالدم، تیتر روزنامه‌ها شد که به آبروی خانواده و اولیای دم خدشه وارد کرد.

آقای نجفی می‌گفت اشتباه کرده که مقتول را طلاق نداده، چرا این سخن را می‌گوید در صورتی که حق طلاق با مرد است. شما نوک مداد را نشکستید یک زن مسلمان را به قتل رساندید.

اینجا صحنه سیاست که با هر اشتباه عذرخواهی کرده و کنار بکشید، شما مرتکب قتل عمدی شدید و باید پاسخگو باشد، شما گفتید ایشان (مقتول) پرستو بوده و با نهادهای امنیتی کار می‌کرده است.

شما (آقای نجفی) 40 سال در سیاست بودید، اولیای دم می‌دانستند که میترا استاد چه مسائلی را می‌خواهد به خبرنگار بگوید اما ما نمی‌توانیم این حرفها را بزنیم، می‌دانیم که این حرفها را وکیل آقای نجفی به او آموزش داده است.

شما یکبار گفتید خانم استاد مهدورالدم است و بعد حرفتان را پس گرفتید، این دفاع قابل جمع نیست که یکبار بگویید مهدورالدم بوده و یکبار بگویید قصد کشتن را ندارم، یک باربرای همیشه اعتراف کنید که مرتکب قبل عمدی شدید و تقاضای بخشش کنید.



اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها