أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۹۰۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۶ تير ۱۳۹۸
محمود صادقی نماینده مردم تهران انتخاب محمد دهقان به عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان قانون اساسی را تبریک گفت و افزود: از تلاش‌‌های مجدانه شما در تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح مرتبط با شفافیت و مقابله با فساد تشکر می‌کنم.
به گزارش پایگاه 598، محمود صادقی نماینده مردم تهران و رییس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس شورای اسلامی، انتخاب محمد دهقانی نقندر به عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان قانون اساسی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

به نام خدا

برادر گرامی جناب آقای محمد دهقانی نقندر

با سلام و احترام

انتخاب حضرتعالی به عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان قانون اساسی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را صمیمانه تبریک می‌گویم.

با عنایت به تجارب ارزشمند حاصل از چندین دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی امید می‌رود حضور شما در این جایگاه موجب تقویت تعامل و هم‌افزایی این دو نهاد در فرآیند قانونگذاری گردد.

همچنین نظر به تلاش‌‌های مجدانه شما در تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح مرتبط با شفافیت و مقابله با فساد، انتظار می‌رود در این جایگاه خطیر نیز پیگیری این مهم، بویژه در شفاف‌سازی فرآیندهای مربوط به تأیید صلاحیت نامزدها و نظارت بر انتخابات، را وجهه همت خود قرار داده و نقش مؤثری در تقویت اعتماد عمومی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات ایفا نمایید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها