أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۹۰۹۵
زمان انتشار: ۱۶:۳۸     ۲۷ تير ۱۳۹۸
یارانه تیر ماه در حالی شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که برخی آن را دریافت نکردند؛ جریانی که احتمال حذف یارانه‌بگیران را براساس تکلیف قانون بودجه تقویت کرده است.
به گزارش پایگاه 598، ایسنا نوشت: یارانه تیر ماه در حالی شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که برخی آن را دریافت نکردند؛ جریانی که احتمال حذف یارانه‌بگیران را براساس تکلیف قانون بودجه تقویت کرده است.

البته مشخص نیست که عدم واریز یارانه برخی گروه‌ها دقیقا به چه دلیلی بوده و ممکن است اختلال در حساب یا روند پرداخت، عامل آن باشد ولی در هر صورت شروع حذف یارانه‌بگیران بسیار محتمل خواهد بود.

گرچه پیگیری‌ها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها در رابطه چرایی عدم واریز یارانه برخی خانوارها تاکنون با توضیحی همراه نبوده و مسئولان هیچ پاسخی در این باره نداده‌اند اما به هر صورت می‌تواند از تکلیف دولت برای غربالگری یارانه‌بگیران نشأت گرفته باشد.

طبق قانون بودجه و آنچه در تبصره هدفمندی آمده، دولت مکلف شده برای سال جاری سه دهک بالای درآمدی را از دریافت یارانه حذف کند. آیین‌نامه این تبصره در روزهای گذشته در هیئت دولت به تصویب رسید و در دستور کار قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها