أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۹۰۹۹
زمان انتشار: ۱۷:۱۶     ۲۷ تير ۱۳۹۸
دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: درست است که آبی‌پوشان چند بازیکن جوان به خدمت گرفته‌اند، اما این تیم به بازیکنان بزرگ هم نیاز دارد.
به گزارش پایگاه 598، حسین ترابپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با انتقاد نسبت به خروجی‌های فراوان استقلال گفت: من نمی‌دانم وقتی باشگاه اجازه داد این همه بازیکن از تیم جدا شوند، آیا به فکر جایگزین‌های آنها است؟ اگر استقلال این بازیکنان را از دست می‌داد، نفراتی را به خدمت می‌گرفت که هم‌سطح آنها باشد تا بتواند همچنان با قدرت کارش را در لیگ شروع کند. مدیران استقلال باید بدانند این تیم نیاز به بازیکنان بزرگ دارد. درست است که چند جوان به استقلال آمده اند که آینده فوتبال ایران خواهند بود اما استقلال به بازیکنان بزرگ و باتجربه هم نیازمند است تا بتوانند در مواقع لزوم، مشکلات این تیم را برطرف کنند.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در حال حاضر حسین حسینی تنها دروازه‌بان استقلال است. او بعد از رفتن رحمتی، به دروازه‌بان شماره یک آبی‌پوشان تبدیل شده اما هنوز باشگاه نتوانسته یک گلر خوب را به خدمت گرفته تا در کنار حسینی، آماده حراست از دروازه استقلال باشد. اگر این اتفاق رخ ندهد، انگیزه‌های حسینی هم از بین می‌رود و با توجه به اینکه تنها دروازه‌بان استقلال خواهد بود، شاید چون بدون رقیب است، انگیزه زیادی برای کار نداشته باشد بنابراین باید هر چه زودتر، یک گلر خوب به جمع آبی‌پوشان اضافه شود تا یک رقابت سالم بین دروازه‌بان‌های استقلال به وجود بیاید.

ترابپور تصریح کرد: حدود ۱۶-۱۵ بازیکن از این تیم جدا شده‌اند و این برای استقلال خطرناک است. مدیران نباید اجازه می‌دادند این همه بازیکن به یکباره از تیم جدا شده و اسکلت تیم استقلال حفظ نشود البته بازیکنانی که به تازگی به جمع آبی‌پوشان پیوسته‌اند، همه خوب هستند و امیدوارم بتوانند به استقلال کمک کنند اما این تیم به چند بازیکن بزرگ نیاز دارد که آرزو می‌کنم تا قبل از شروع لیگ، استقلال بتواند نفرات بزرگی را جذب کرده زیرا این تیم باید در لیگ قهرمانان، لیگ داخلی و جام حذفی، با تیم‌های قدرتمند مبارزه کند.

وی در مورد حضور شیخ دیاباته که به تازگی به تیم استقلال پیوسته است، گفت: شنیده‌ام که او رزومه خوبی دارد البته باید ببینیم وقتی در کوران مسابقات قرار گرفت، چه نتیجه‌ای از خود بر جای خواهد گذاشت. اینکه برخی‌ها او را با مامه‌تیام قیاس می‌کنند، اشتباه است. هر بازیکنی شرایط خاص خودش را دارد. تیام خیلی زود توانست محبوبیت زیادی در استقلال پیدا کرده و گلزنی کند، اما زود از جمع آبی‌پوشان جدا شد. من امیدوارم دیاباته راه گلزنی تیام را در استقلال ادامه دهد اما قرارداد او به گونه‌ای نباشد که راحت بتواند از استقلال جدا شود.

ترابپور در پایان در خصوص شرایط تیم صنایع اراک خاطرنشان کرد: این روزها به همراه فکری در تیم صنایع اراک هستیم و تلاش می‌کنیم با تمرینات خوب، تیم را به مرحله ایده‌آل رسانده و منتظر شروع لیگ یک باشیم تا بتوانیم با حمایت هوادارانمان، به لیگ برتر صعود کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها