يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۱۰۰
زمان انتشار: ۱۷:۱۸     ۲۷ تير ۱۳۹۸
پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان؛
حامد صلحی‌پور در دسته ۹۷ کیلوگرم مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان، به عنوان قهرمانی دست یافت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، در ادامه مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان امروز رقابت‌های دسته ۹۷ کیلوگرم برگزار شد. سید حامد صلحی‌پور نماینده ایران در این دسته از مسابقات بود که موفق به کسب عنوان نخست شد.

این پاراوزنه‌بردار ایران در اولین حرکت، وزنه ۲۲۵ کیلوگرمی را بالای سر برد. سپس موفق به مهار وزنه ۲۳۰ کیلوگرمی شد و در آخرین حرکت نیز وزنه ۲۳۵ کیلوگرمی را مهار کرد.

بدین‌ترتیب حامد صلحی‌پور در مجموع مدال طلای دسته ۹۷ کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان را از آنِ خود کرد ضمن اینکه وی با مهار وزنه ۲۳۵ کیلوگرمی، رکورد آسیا که پیش از این در بازی‌های آسیایی اندونزی به نام خود ثبت کرده بود نیز ارتقا داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها