يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۱۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۲۸ تير ۱۳۹۸
مادر شهید محمدحسین حدادیان در پیامی به تهیه‌کننده فیلم گاندو گفت: انتظار آن دارم تا در آینده نزدیک به مردم بگویید چه عواملی دست به دست هم دادند تا جوان انقلابی را در قلب تهران ارباً اربا کردند؟
به گزارش پایگاه 598، فاطمه تاجیک بعد از ظهر دیروز در اجتماع دختران انقلاب اظهار کرد: صدا و سیما در روزهای گذشته سریال جذاب و پرمخاطب گاندو را پخش کرد که از تمامی عوامل این سریال به خصوص محمدهای وطنم تشکر می‌کنم و امیدوارم ساخت این سریال‌ها با هدف روشنگری عمارگونه ادامه داشته باشد.

مادر شهید محمدحسین حدادیان در پیامی به تهیه‌کننده فیلم عنوان کرد: انتظار آن دارم تا در آینده نزدیک به مردم بگویید چه عواملی دست به دست هم دادند تا جوان انقلابی را در قلب تهران ارباً اربا کردند؟

اگر برنامه جلفی برگزار می‌شد مکان بهتری اختصاص می‌دادند
رحیم احمدی روشن نیز در اجتماع دختران انقلاب اظهار کرد: شما با تجمع خود علف‌های هرزی که در گلستان انقلاب روییده را درو می‌کنید.

مادر شهید مصطفی احمدی روشن ادامه داد: رئیس جمهور در آغاز کار دولت یازدهم عنوان کرده بود به زور شلاق نمی‌توان مردم را به بهشت برد، این حرف سخیفی است که یعنی خداوند پیامبران و قرآن را بی‌هدف فرستاده و هر فردی دوست داشته باشد می‌تواند به جهنم برود، این در حالی است که خداوند همگان را ملزم کرده تا به بهشت بروند.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار بود برنامه جلفی اجرا شود فضای بزرگی از سمت دولت در اختیار برگزارکنندگان قرار می‌گرفت اما برای کسانی که می‌خواهند مانع ترویج بی‌عفتی در جامعه شوند جایی نخواهد بود‌، آن آقازاده‌ای که تجمع آمران به معروف و ناهیان از منکر را مسخره می‌کند بداند که بنابر قرآن کریم چه گروه اندکی که بر تعداد فراوانی به خواست خدا غلبه کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها