يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۱۸۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۲۹ تير ۱۳۹۸
عربستان نفتکش توقیف‌شده ایران در بندر جده این کشور را سرانجام آزاد کرد.
به گزارش پایگاه 598، وب‌سات ردیابی کشتی‌ها «تَنکِر تِرَکِرز» (Tanker Trackers) با انتشار تصاویری نوشت عربستان نفتکش غول‌پیکر «هپینس Happiness ۱» ایران را که اوایل اردیبهشت دچار نقض فنی شده و برای تعمیر به بندر جده منتقل شده بود، امروز با اسکورت دو یدک‌کش روانه ایران کرد.

عربستان نفتکش غول‌پیکر ایران را آزاد کرد

عربستان نفتکش غول‌پیکر ایران را آزاد کرد

این وب‌سایت، اقدام عربستان به آزادی نفتکش ایرانی در این مقطع از زمان را «جالب‌توجه» دانسته است.

خبرگزاری رسمی عربستان (SPA) ۱۲ اردیبهشت گذشته در خبری مدعی شد گارد ساحلی این کشور یک نفت‌کش ایرانی را در نزدیکی بندر جده در دریای سرخ «نجات» داده است. (اینجا)


به گفته مقامات کشورمان، نفت‌کش «Happyness 1» متعلق به شرکت ملی نفت‌کش که روز سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۸ در پی ایجاد نقص فنی در قسمت موتورخانه خود بالاجبار به بندر جده عربستان منتقل شده و طی چند ماه گذشته با وجود رفع نقص اجازه ترخیص نیافته بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها