يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۱۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۳۰ تير ۱۳۹۸
رئیس شورای اسلامی شهر تهران جلسه علنی شورا را برای حضور در نهاد ریاست جمهوری ترک کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، محسن هاشمی در نیمه جلسه علنی امروز شورای شهر تهران، این جلسه را به مقصد نهاد ریاست جمهوری ترک کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران که آیا این حضور به دلیل انتخابات شورایاری‌ها است؟ گفت: من خودم سال‌ها در ریاست‌جمهوری بودم و حضورم در این مکان عجیب و به دلیل خاصی نیست.

هاشمی در خصوص اصرار خبرنگاران درباره دلیل حضورش در ریاست جمهوری، پاسخی نداد.

همچنین در این جلسه حجت نظری که قصد داشت در تذکرش، به دو موضوع اشاره کند و با مخالفت هاشمی روبرو شد، گفت: روال کار شورا این‌گونه بود که در هر جلسه سه تذکر اعلام شود اما امروز پنج تذکر در صحن مطرح شد و شما اجازه آنکه من دو موضوع را در یک تذکر مطرح کنم، ندادید. به خصوص اینکه تذکر دوم من در خصوص نمایشگاه الکامپ بود که در حال برگزاری است.

هاشمی ضمن عذرخواهی از وی اعلام کرد: بنده مشغول به کاری بودم و خانم نژادبهرام این اجازه را به رئیس کمیسیون معماری و رئیس کمیسیون حمل و نقل داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها