يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۱۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۳۰ تير ۱۳۹۸
زلزله‌ای به بزرگی ۳.۴ درجه در مقیاس ریشتر حوالی ساعت سه صبح دامغان را لرزاند اما به واسطه قدرت اندک این زمین لرزه جای نگرانی درباره خسارات احتمالی نخواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۴ درجه ریشتر ساعت ۲:۵۰ صبح یکشنبه حوالی کلاته دامغان به وقوع پیوست، مرکز لرزه‌نگاری مؤسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران عمق این زمین لرزه را هشت کیلومتر عنوان کرده است.

عمق کم این زمین لرزه سبب شد تا مردم کاملاً این زمین لرزه کم قدرت را احساس کنند.

فاصله کانون این زمین لرزه تا چارده ۱۶ و دامغان ۳۰ کیلومتر بوده است.

در تیرماه بیش از ۲۰ زمین لرزه در شهرستان دامغان به ثبت رسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها