أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۹۲۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۳۱ تير ۱۳۹۸
مادر و خواهر و برادرانم، از حضرت علی اکبر و قاسم برتر نیستم و امیدوارم صبر داشته باشید و راه بنده را ادامه دهید و امام عزیزمان را یاری کنید که خداوند شما را یاری خواهد کرد و از امت شهیدپرور ایران می‌خواهم که در صحنه باشند، اگر می‌توانند به جبهه‌ها بیایند و اگر نمی‌توانند با پول و مال خودشان رزمندگان را یاری دهند و اگرچه توانایی هم ندارند در شغل‌شان فعالیت بیشتری داشته باشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دفاع پرس، شهید «ولی الله کزازی» متولد دی ماه سال 1341 در روستای رزن همدان است که برای دفاع از اسلام به جبهه‌های حق علیه باطل رفت و در سن 21 سالگی در مرداد سال 1362 در جبهه پیرانشهر به شهادت رسید. این شهید در وصیت‌نامه خود آورده است:

خدایا! خود گواهی که به خاطر شهید شدن و گریز از دنیا به جنگ کفار نمی‌روم؛ بلکه برای ادای وظیفه شرعی دفاع از دین مقدس اسلام به جهاد می روم.

خدایا! این بنده ضعیف را به خاطر گناهانم مؤاخذه نفرما و این نوکری را در راه خود قبول فرما۔

با درود و سلام گرم ما به امام عصر (عج) و نایب بر حقش، امام خمینی که با رهبریت قاطع خویش توانست این اسلام عزیز را بعد از ۱۴۰۰ سال زنده کند و تمام محرومین را از ظلم مستکبران برهاند؛ سلام بر ارواح پاک شهیدان صدر اسلام که با خون پاک شان درخت پرافتخار اسلام را آبیاری کردند؛ سلام بر رزمندگان اسلام که تا آخرین قطره خون در میدان‌های نبرد حاضر شدند و حماسه‌ها آفریدند؛ سلام بر شما امت شهیدپرور ایران که همیشه همچون کوه در پشت جبهه ایستاده‌‎اید و سلام بر پدر و مادرم که زحمت ما را از طفولیت تا به حال کشیده‌اند.

*اگر صبر داشته باشید در بهشت رضوان جا دارید
باری، مادر مهربانم و برادران عزیز و خواهران مهربانم، چنانچه سعادت اخروی نصیب من شد، برایم گریه نکنید؛ زیرا بنده ناراحت می‌شوم. اگر صبر داشته باشید در بهشت رضوان جا دارید. شما بعد از ما می‌دانید که دنیا ارزش ندارد. همه ما رفتنی هستیم و مهم آن است که در چه راه برویم؛ پس شهادت در راه الله افتخار است که عاقبت انسان خوب و یادش همیشه باقی خواهد بود.

مادر و خواهر و برادرانم، از حضرت علی اکبر و قاسم برتر نیستم و امیدوارم صبر داشته باشید و راه بنده را ادامه دهید و امام عزیزمان را یاری کنید که خداوند شما را یاری خواهد کرد و از امت شهیدپرور ایران می‌خواهم که در صحنه باشند، اگر می‌توانند به جبهه‌ها بیایند و اگر نمی‌توانند با پول و مال خودشان رزمندگان را یاری دهند و اگرچه توانایی هم ندارند در شغل‌شان فعالیت بیشتری داشته باشند که آن هم برای تولیدات خیلی خیلی مؤثر است و این را هم بدانید که حق‌مان مال خداست که می‌تواند زنده کند و می‌تواند بمیراند، دست ما نیست، خودش تعیین کننده کارها و اعمال ماست.

از ملت شهید پرور می‌خواهم همیشه به قول امام عزیز «مسجدها را پر کنند» و برای پیروزی رزمندگان حق علیه باطل و برای سلامتی امام این قلب تپنده امت دعا کنید و دعای توسل و دعای کمیل و سایر دعاها را از یاد نبرید. همیشه شب‌ها دعا بخوانید، به سبب همین دعاها و کمک شماست که رزمندگان در جبهه‌ها پیروزی چشمگیری به دست می‌آورند.

*از هیچ کس نه طلبکارم و نه بدهکار
باری، بنده از هیچ کس نه طلبکارم و نه بدهکار . اگر کسی از برادران بدهکار و یا طلبکار است، بنده را به بزرگی خودشان ببخشند که بنده هم می‌بخشم و اگر چنانچه در طفولیت تاکنون از بنده بدی و یا آزار و اذیتی دیده‌اند، ببخشند که واقعا جاهل بوده‌ام و حق را از باطل تشخیص نمی‌دادم و اگر چنانچه کسی به ما بدی رسانده است، بنده هم از خداوند بخشنده مهربان طلب بخشش می‌کنم و هرچه پول، مال و لباس و هر چیز دارم، به مادرم می‌دهم. مادرجان، نگه داشتن همسرم، صلاح تو و برادرانم است، هرطور خودتان صلاح دانستید، انجام دهید. خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها