يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۳۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
باشگاه استقلال امروز در حالی یک خرید دیگر انجام داد که در سمت مقابل لیست تیم پرسپولیس به قدری پر است که سرمربی این تیم باید باز هم برای جذب بازیکن، بازیکنی را کنار بگذارد.
به گزارش پایگاه 598، این روزها موضوع پر بودن لیست پرسپولیس یکی از داغ ترین خبرهای فضای رسانه ای شده. اینکه بالاخره بعد از کنار گذاشتن سروش رفیعی و شایان مصلح، باز هم خبری از مازاد بودن بازیکن دیگری هم خواهد بود یا خیر؟ چراکه جذب بازیکنان جدید بدون شک باعث خواهد شد کالدرون دوباره قلم قرمز روی نام حداقل یکی از بازیکنانش بکشد. حتی امروز چیزهایی در خصوص مازاد اعلام شدن حسین ماهینی هم اعلام شد که البته این بازیکن خودش چنین اتفاقی را تکذیب کرد. در حالیکه در اردوی قرمزها بعضی از بازیکنان ترس مازاد اعلام شدن را دارند و نمی خواهند در فاصله چند روز تا شروع لیگ نوزدهم بلاتکلیف شوند، در اردوی آبی ها شاگردان استراماچونی با خیال راحت تری کار می کنند. دلیل این اتفاق هم کنار گذاشتن تعدادی از بازیکنان رده سنی بزرگسال در همان ابتدای حضور سرمربی ایتالیایی و البته اختلافاتی بود که چند ستاره بزرگ باشگاه با مدیریت داشتند. استقلالی ها ساعاتی پیش از جدیدترین خریدشان، عارف غلامی رونمایی کردند. آن هم بدون توجه به این مسئله که لیست شان در بخش بزرگسالان به این زودی ها پر شود. جالب اینجاست طبق اعلام زرینچه، آبی ها یک دروازه بان و یک مدافع چپ دیگر هم می خواهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها