يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۳۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
قرعه کشی بانک سینا سال ۹۸ تاریخ و زمان؛
مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا روز چهارشنبه 17 مهرماه جاری با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی برگزار می شود.
به گزارش پایگاه 598، در سومین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا، واجدین شرایط می توانند از جوایز در نظر گرفته شده شامل 20 کمک هزینه خرید مسکن هر یک به مبلغ 500 میلیون ریال، 20 کمک هزینه خرید خودرو ایرانی هر یک به مبلغ 200 میلیون ریال، 30 کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به مبلغ 100 میلیون ریال، 30 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر یک به مبلغ 30 میلیون ریال و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر بهره مند شوند.


تمامی هموطنان نیک اندیش و خیّر برای مشارکت در امر نیک قرض الحسنه و بهره مندی از جوایز جشنواره می توانند نسبت به افتتاح یا تکمیل موجودی حساب خود حداقل به مبلغ 1 میلیون ریال اقدام نمایند. هر 500 هزار ریال در هر روز یک امتیاز به حساب سپرده گذاران منظور خواهد شد. آخرین مهلت شرکت در این جشنواره 31 شهریور ماه جاری تعیین شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها