يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۳۳۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
رییس اداره دامپزشکی شهر تهران اعلام کرد:‌ رستورانی دریایی در پایتخت به‌دلیل عرضه آبزیان غیرمجاز شامل خرچنگ و هشت‌پا پلمب شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، مجید محمدیان توضیح داد: به دنبال انجام گشت مشترک کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر فرآورده های خام دامی این اداره به همراه ماموران پلیس امنیت شهر تهران از رستوران غذاهای دریایی واقع در شمال شهر تهران به مقدار ۳۰۰ کیلو انواع خرچنگ، هشت‌پا، صدف و فیله کوسه کشف و معدوم شد.

وی با بیان اینکه طبخ و عرضه هرگونه آبزی حرام گوشت در رستوران ها و مراکز عرضه کشور ممنوع است گفت:‌ تخلف انجام شده توسط متصدیان این واحد محرز و مصداق روشن نقض دستورالعمل بهداشتی دامپزشکی (بند الف ماده یک قانون نظارت بر ذبح و صید) بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها