أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۹۳۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
معاون گردشگری گفت: ساز وکار اجرایی ورود گردشگران چینی به کشور از سوی وزارت امور خارجه به نمایندگی‌ها و سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط از جمله سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اعلام شد.
به گزارش پایگاه 598، ولی تیموری گفت: پس از ابلاغ مصوبه هیات وزیران و به دنبال مشورت‌ها، هماهنگی‌ها و پیگیری‌های بعمل آمده، مقررات اجرایی لغو روادید برای اتباع جمهوری خلق چین از تاریخ ۲۵/۴/۹۸ ابلاغ و وارد مرحله عملیاتی شد.

وی افزود: بر این اساس کلیه اتباع جمهوری خلق چین از تاریخ فوق‌الذکر مجاز شده‌اند بدون اخذ روادید به جمهوری اسلامی ایران وارد و در هر بار ورود به مدت ۲۱ روز در کشور اقامت داشته باشند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها