أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۹۴۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۰۳ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش پایگاه 598، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به دلایل تصویب نشدن طرح اعاده اموال نامشروع گفت: در این طرح گفته‌شده قانونی داریم که مربوط به قبل انقلاب بوده و بعد از انقلاب قانون نداشتیم که در ۱۶ ماده نوشته شد، این طرح شامل همه مقامات می‌شود و اگر ظن قوی شود که این نامشروع است باید مشخص شود که این اموال از کجا آمده است.

به نوشته تسنیم، وی با اشاره به معضلات بخش خودرو نیز گفت: به نظر می‌رسد یک باند با تفکر غرب‌گرایی نفوذ کرده‌اند و مردم را ناامید می‌کنند، سازمان‌های نظارتی هم در این زمینه خوب ورود نکرده‌اند، اگر افرادی پشت این مسئله نباشند قطعاً نمی‌توانند این کار را بکنند، والا یک خانم از کجا می‌تواند ۳۲ هزار سکه و بیش از ۶ هزار خودرو خریداری کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها