أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۹۴۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
بازیگر سریال گاندو با بیان اینکه همه مردم این سرزمین حتی منتقدان پای سریال ما نشستند گفت: علت محبوبیت این سریال تنها واژه صداقت است و امروز جامعه ایران یکپارچه و یکصدا تمنای صداقت دارد.
به گزارش پایگاه 598، پیام دهکردی در تجمع بزرگ روحانیون، فرهیختگان و مردم انقلابی قم در حمایت و تقدیر از عوامل فیلم گاندو و سربازان گمنام امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی که با حضور بازیگران فیلم و مسئولین موسسه شهید آوینی، پس از نماز جمعه امروز قم در مصلی قدس برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که این نقش قرار شد خلق شود از خدا خواستم کمکم کند بتوانم نه نقش جیسون رضاییان که خیانتش به سرزمین آشکار است بلکه نقش بسیاری از مدیران دزد خیانتکاری که فرار کردند یا هنوز هستند را افشا کنند و برای وطنی که سال‌ها زخم خیانت‌ها را دیده و می‌بیند خدمت کنم.

وی تصریح کرد: خداوند را شاکرم رسانه ملی بازگشتی رسانه‌گونه به تعریف رسانه ملی داشت و باید سجده شکر بگذاریم که اینهمه جذب حداکثری با گفتمان سریال گاندو اتفاق افتاده است.

بازیگر سریال گاندو با بیان اینکه همه مردم این سرزمین حتی منتقدان پای سریال ما نشستند خاطرنشان کرد: علت محبوبیت این سریال تنها واژه صداقت است و امروز جامعه ایران یکپارچه و یکصدا تمنای صداقت دارد و اگر مسیر صداقت تداوم یابد روز به روز متعالی تر زندگی خواهیم کرد و اگر بی صداقتی جایگزین آن شود خسران خواهیم داشت.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها