أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۹۴۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در هر انتخاباتی ممکن است تخلفاتی صورت گیرد گفت: تخلفاتی که مستند باشد در زمان لازم به آن رسیدگی خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، آرش میلانی عضو شورای شهر تهران در نشست خبری ستاد پنجمین دوره از انتخابات شورایاری‌ها اظهار داشت: تا کنون بیش از ۳۸۰ هزار نفر در انتخابات شورایاری‌های امروز مشارکت داشته‌اند و با گرمای هوا گرمای انتخابات نیز بیشتر شده است.
 
وی افزود: ۶۱ درصد از شرکت‌کنندگان آقا و ۳۹ درصد نیز بانوان بوده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اعلام شده فردی در محله مرزداران با ۸ کارت ملی در انتخابات شرکت کرده است گفت: هر انتخاباتی ممکن است با تخلف‌ةایی همراه شود که هیأت نظارت مرتب این تخلفات را منعکس می‌کند.

وی افزود: قطعا در صورتی که این تخلفات مستند ارائه شود در زمان لازم به آن رسیدگی خواهد شد ولی باید توجه داشت که ثبت تخلفات باید به لحاظ حقوقی و مستند قابل پیگیری باشد ولی نوع آشکار تخلفات را تیم‌های نظارتی اطلاع می‌دهند.

در ادامه این نشست محمدرضا جوادی‌یگانه معاون شهردار تهران اظهار داشت: یکی از مناطقی که کمترین مشارکت انتخابات را داشته منطقه سه است و باید توجه داشت تعلق محله‌ای و موفقیت شهرداران از نکات مهمی است که مردم را علاقه‌مند به شرکت در شورایاری‌ها می‌کند و در واقع مردم هوشمند به شورایاری‌ها رأی می‌دهند.
 
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها