يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۴۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
تیم فوتبال سایپا با پیروزی مقابل شاهین شهرداری بوشهر به مقام قهرمانی جام شهدا دست یافت.
به گزارش پایگاه 598، دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه جام شهدا از ساعت 20 (جمعه) با دیدار تیم‌های سایپا و شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد که این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود تیم سایپا خاتمه یافت تا این تیم به مقام قهرمانی جام شهدا دست یابد.

محمدرضا سلیمانی (7) و محمد شریفی (61 - پنالتی) امیرحسین حسین‌زاده (69) برای سایپا و شهرام مولایی (19) برای شاهین در این بازی گلزنی کردند.

شاگردان ابراهیم صادقی در دیدار نخست خود در این تورنمنت نیز با نتیجه 2 بر صفر پرسپولیس را شکست داده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها