أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۹۴۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکا و ایادی آنها بخواهند دست از پا خطا کنند، شیشه عمر آنها یعنی رژیم صهیونیستی در کمتر از نیم ساعت از نقشه کره زمین محو خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در جمع عوامل سریال گاندو در مصلی قدس با بیان اینکه نفوذ لایه های مختلفی دارد،اظهار داشت: نفوذ جریانی در این بین بسیار خطرناک بوده و می تواند سیاست ها و تصمیم گیری های کلان کشور را در مسیر مغایری با آرمان های انقلاب هدایت کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای نفوذ در کشورمان تصریح کرد: اگر مساله نفوذ در کشور واقعیت نداشت آمریکا برای آزادی جیسیون رضائیان یک میلیارد و 700 میلیون دلار هزینه پرداخت نمی‌کرد.

ذوالنور گفت:سربازان گمنام امام زمان(عج) در روزهای اخیر نیز 17 تن از جاسوسان کشورهای خارجی را دستگیر کرده است،اگر آمریکا و ایادی آنها بخواهند دست از پا خطا کنند، شیشه عمر آنها یعنی رژیم صهیونیستی در کمتر از نیم ساعت از نقشه کره زمین محو خواهد شد.

وی با تقدیر از سریال گاندو و محتوای مناسب آن افزود:خلق آثار تراز انقلاب و افشای روحیه دشمنان فقط با روحیه جهادی ممکن بوده که این ویژگی ها در عوامل سریال گاندو نمایان است، این سریال سبب شد تا دغدغه ها و نگرانی های دوستان انقلاب از عمق خطر نفوذ به صورت هنری برای عموم مردم بیان شود.

منبع:تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها