يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۵۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
اختصاصی ۵۹۸؛
بازیگر نقش بازجو در سریال گاندو ضمن انتقاد از برخی از حاشیه سازی ها و تهدید عوامل و بازیگران گاندو گفت: گفتن حقایق به مردم نمیتونه خیانت باشه؛ خوشحالم شرایطی به وجود آمد که مردم خیلی ها را بشناسند خیلی ها که سالهاست بهشون دروغ گفتن!
به گزارش سرویس نقد رسانه پایگاه 598، یکی از نقش‌های سریال گاندو که خیلی خوب از کار درآمده نقش بازجو به نام شهیدی است که خسرو شهراز آن را بازی کرده است.

خسرو شهراز به همراه بازیگران سریال «گاندو» روز جمعه به شهر مقدس قم سفر و ضمن دیدار با عموم مردم استان قم در مصلی قدس حضور یافته و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازیگر نقش بازجو در سریال گاندو ضمن انتقاد از برخی از حاشیه سازی ها و #تهدید عوامل و بازیگران گاندو گفت: گفتن حقایق به مردم نمیتونه #خیانت باشه؛ خوشحالم شرایطی به وجود آمد که مردم خیلی ها را بشناسند خیلی ها که سالهاست بهشون #دروغ گفتن!




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها