يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۵۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
سازمان اطلاعات عراق اعلام کرد، موفق شده تروریست‌هایی را بازداشت کند که قصد داشتند بزرگترین عملیات‌ تروریستی در عراق و کردستان را انجام دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، گروه «الصقور الاستخباراتیه» (بازهای اطلاعاتی) وابسته به سازمان اطلاعات عراق اعلام کرد که تروریست‌ها قصد داشته‌اند عملیات‌های بزرگی در بغداد، برخی استان‌های جنوبی و منطقه کردستان عراق انجام دهند.

«ابو علی البصری» رئیس این گروه گفت که این عملیات، بزرگ‌ترین عملیات تروریستی مد نظر تروریست‌ها بوده که خنثی شده است.

شبکه خبری «السومریه» به نقل از البصری گزارش داد که این گروه، با هماهنگی با مسئولان سرویس اطلاعاتی داخلی استان‌ها، توانست اهداف تروریستی را مشخص کند و پس از آن، با حملات هوایی یا حملات رو در رو با تروریست‌ها، این اهداف را منهدم کردند.

وی تصریح کرد که «عملیات پیش‌دستانه اخیر باعث شد که 160 تروریست در نینوی، بیش از 40 تروریست در بغداد و چهار تروریست در بصره بازداشت شوند».

این مسئول اطلاعاتی عراق خاطر نشان کرد که چهار عنصر بازداشتی در بصره، برای انجام عملیات‌های انتحاری با کمربند انفجاری و منفجر کردن موتور سیکلت‌های بمب‌گذاری شده در بغداد، اربیل، بصره و چند استان دیگر، آماده شده بودند.

 البصری همچنین از همکاری سرویس امنیتی منطقه کردستان در جریان عملیات بازداشت چند متهم قدردانی کرد. این افراد در ماه رمضان گذشته قصد انجام عملیات تروریستی داشتند که ناکام ماندند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها