يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۵۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
گزارش اختصاصی پایگاه ۵۹۸ از تقدیر عوامل سریال گاندو در قم:
جواد افشار کارگردان سریال گاندو به همراه بازیگران این سریال روز جمعه به شهر مقدس قم سفر و ضمن دیدار با عموم مردم استان قم در مصلی قدس حضور یافته و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش سروس نقد رسانه پایگاه 598، جواد افشار کارگردان سریال گاندو به همراه بازیگران این سریال روز جمعه به شهر مقدس قم سفر و ضمن دیدار با عموم مردم استان قم در مصلی قدس حضور یافته و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


وی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه 598 گفت: من به عنوان یک فیلمسازی که دغدغه مردم را دارم راهی را که انتخاب کرده ام را می روم و هرچقدر این فشارها بیشتر شود من به راهی که میروم باورم بیشتر خواهد شد و محکمتر گام بر میدارم.

افشار در ادامه گفت: امیدوارم شرایط به گونه ای نباشد که تحریم بشویم و خانه نشین شویم! روزی که دولت صدا و سیما را تحرم کرد بنده گفتم: اگر قرار است کسی تحریم شود ما هستیم نه افرادی که هیچ نقشی نداشتند. ما راضی به این نیستیم که خانواده بزرگ تلویزیون محدود شوند و این هم یکی از ترفندهای نفوذ است که می ‌خواهند ما را مقابل دیگران قرار دهند. گرچه بارها صداوسیما تحریم شده و فکر نمی‌کنم این تحریم موثر باشد. حاضرم تا آخر عمرم تحریم شوم و در خانه بمانم اما دوستانم در صداوسیما تحریم نشوند.


کارگردان سریال گاندو افزود: اگر شرایط برقرار باشد ما در جهت آگاه سازی، شفافیت و بصیرت مردم در رسانه خواهیم بود و راهی را که انتخاب کردیم را با قدرت ادامه خواهیم داد.



همچنین یکی دیگر از نقش‌های سریال گاندو که خیلی خوب از کار درآمده نقش بازجو به نام شهیدی است که  خسرو شهراز آن را بازی کرده است.

وی که دومین همکاری خود را با جواد افشار در این سریال رقم زده است درباره نقشش و حساسیت هایش گفت: نقش دکتر شهیدی از این طریق من را به چالش کشید و در کنار اینکه نقش ساده و روتینی نبود، اما واقعا درگیرم کرد و زمان زیادی برای شخصیت‌پردازی گرفت. من نیز تمام سعی و تلاشم این بود تا در این سریال متفاوت از سایر کارهایی که بازی کردم عمل کنم و عملکرد قابل قبولی داشته باشم.


شهراز درباره مشکلات حین تولید این قبیل سریال‌ها و ضمن انتقاد از برخی حاشیه سازی ها و تهدید عوامل و بازیگران گاندو گفت: گفتن حقایق به مردم نمیتونه  خیانت باشه؛ خوشحالم شرایطی به وجود آمد که مردم خیلی ها را بشناسند؛ خیلی ها که سال‌ها است که بهشون دروغ گفتند! خوشحالم!


در پایان این مراسم از کارگردان و عوامل این سریال تقدیر به عمل آمد.

* تنظیم: علی شعبانی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها