أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۹۶۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
وزارت خارجه چین روز دوشنبه از ایالات متحده خواست تا از اعمال فشار حداکثری علیه ایران دست بکشد و موانع جدید برای طرفین برجام در خصوص پایبندی به تعهداتشان ایجاد نکند
به گزارش پایگاه 598، ایسنا به نقل از شینهوا، هوآ چان‌یینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین روز دوشنبه اعلام کرد که اجرای کامل و موثر برجام یکی از ملزومات قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل و تنها راه اطمینان حاصل کردن از حل و فصل مسئله هسته‌ای ایران و کاهش تنش‌ها است.

وی همچنین اظهار کرد که نشست کمیسیون مشترک برجام به درخواست انگلیس، آلمان و فرانسه برای بحث درباره اجرای کامل توافق هسته‌ای تشکیل شده بود.

هوآ چان‌یینگ گفت در این نشست طرف چینی ضمن درخواست از طرفین برای حفظ آرامش، خواستار حل و فصل مسائل از طریق جلسات کمیسیون مشترک و کاهش تنش‌ها شد.

وی همچنین عنوان کرد که در نشست کمیسیون مشترک برجام، طرفین با تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران مخالف کرده و با تاکید بر پایبندی خود به برجام، به موضوع اجرای تعهدات هسته‌ای ایران پرداختند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها