يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۷۱۷
زمان انتشار: ۱۷:۲۲     ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان از حضور دنیله دروسی در بوکاجونیورز استقبال کرد.
به گزارش پایگاه 598، 3 روز قبل باشگاه فوتبال بوکاجونیورز به طور رسمی از امضای قرارداد با دنیله دروسی، ستاره قدیمی آ.اس رم خبرداد و این بازیکن را در مراسمی به رسانه ها معرفی کرد.

بازیکن 36 ساله تا پیش از این تمام دوران حرفه‌ای خود را نزد رم سپری کرده بود و به عنوان نماد تعصب مطرح شد.

اما باشگاه ایتالیایی به بازیکن پرسابقه ‌اش اجازه داد تا به عنوان بازیکن آزاد، حضور در تیمی دیگر را نیزتجربه کند.

دروسی هم بعد از مطالعه بسیار، پیشنهاد تیم آرژانتینی را پذیرفت.او در مراسم معارفه‌اش به خبرنگاران گفت که همیشه به بوکا علاقمند بوده است.

این حضور با واکنش گروهی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین همراه شد. از جمله دیگو مارادونا که خود در سال‌های 1981 تا 1982 و 1995 تا 1997  بازیکن بوکا بود، از چنین انتقالی استقبال کرد.

وی در گفت‌وگو با رادیو رد، عنوان کرد:از ورود دروسی به اینجا بسیار شگفت زده شدم.او چهره‌ بزرگی است.یک فوتبالیست پولدار که دوران فوتبالش را دنبال کرده و اکنون در این بخش از دنیا،‌چالش تازه‌ای را شروع می‌کند. بازیکنی که بوکا را از صمیم قلب دوست دارد.


فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها