أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۹۷۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
شورای حل اختلاف در حوزه فرهنگ با موافقت قوه قضائیه تشکیل خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم،‌ بر اساس مطالبه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موافقت قوه قضائیه شواری حل اختلاف فرهنگ تشکیل خواهد شد. شوراهای حل اختلاف به منظور رفع اختلاف و صلح و سازش بین اشخاص حقیقی و حقوقی غیر دولتی  تشکیل می‌شود.  شوراهای حل اختلاف معمولا به این منظور تشکیل می‌شود تا شکایت قبل از طرح در محاکم قضایی مورد بررسی قرار گرفته و حل و فصل شود.
 
در این شورا قرار است تمامی پرونده‌های مربوط به حوزه فرهنگ اعم از کتاب‌، سینما‌، تئاتر و ... مورد بررسی قرار گیرد. پیش از این مطالباتی درباره تشکیل دادگاه کتاب از سوی مسئولان حوزه فرهنگی مطرح شده بود که با تشکیل این شورا به نظر می‌رسد بخشی از این مطالبات قابل دست‌یابی باشد.
 
قرار است هفته آینده شورای حل اختلاف در حوزه فرهنگ رسماً کار خود را آغاز کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها