أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۹۷۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
موسسه خانه کتاب به دنبال توافق با بانک صادرات ایران و با هدف تکریم اهل قلم به پدید‌آورندگان آثار مکتوب و افرادی که نقشی در تولید اثر داشته‌اند وام پرداخت می‌‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس؛ اعضای سامانه اهل ­قلم خانه ­کتاب می‌توانند از ۱۴ مردادماه با مراجعه به سایت ahleghalam.ir در قسمت پروفایل شخصی خود در بخش خدمات، نسبت به ثبت درخواست وام، براساس بندهای تعریف شده در آیین ­نامه اجرایی تسهیلات وام اهل قلم، اقدام کنند.

این موسسه به دنبال توافق با بانک صادرات ایران با هدف تکریم اهل قلم به پدید‌آورندگان آثار مکتوب شامل مولف، مترجم، مصحح و همچنین افرادی که نقشی در تولید اثر داشته‌اند از‌جمله ویراستار و تصویر‌گر، وام پرداخت می‌‌کند.

گفتنی است، واجدین شرایطی که در سایت اهل قلم ثبت نام و مدارک خود را تکمیل کنند و اطلاعات آنها تایید شده باشد، امکان ثبت درخواست وام خانه کتاب را خواهند داشت.

لازم به ذکراست، امکان پاسخگویی فقط از طریق سامانه ahleghalam.ir امکان پذیر است و اهالی قلم از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی خودداری کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها