امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۵۹۷۷۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
حدادی:
قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: رکورد رقیبانم پایین آمده و دیگر خبری از پرتاب‌های 70 متری نخواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطش اظهار داشت: 12 روز در اردوی چین حضور داشتیم و روز گذشته به تهران بازگشتم. قرار بود این اردو 25 روزه باشد اما به دلیل اینکه دیر در چین حضور پیدا کردم به همین دلیل تنها 12 روز بود.

وی ادامه داد: در این اردو بیشتر کارهای تکنیکی و پرتابی را تمرین کردیم و خیلی سنگین بود.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد ادامه تمرینات خود گفت:‌ فعلا در تهران هستم و تا 4 روز دیگر باید به فنلاند بروم. مک ویلکینز ادامه اردو را در فنلاند گذاشته و مدتی آنجا خواهم بود و پس از آن قرار است در فینال دایموند لیگ شرکت کنم. امیدوارم بتوانم پرتاب خوبی در آنجا داشته باشم.

حدادی در مورد شرایط آمادگی‌اش گفت: فشار تمرینات‌مان زیاد است و انشاالله اگر تا قهرمانی جهان اتفاقی نیفتد به مرز آمادگی صد در صد خواهم رسید.

وی در مورد عملکرد رقیبانش گفت: رکوردهای آنها طی ماه‌های گذشته خوب بود اما الان یک مقداری پایین آمده است و دیگر خبری از پرتاب‌های 70 متری نیست. قطعا تا شروع مسابقات قهرمانی جهان هم پایین می‌آید و به نظر من کسی که بتواند 68 و نیم یا نهایتا 69 متر پرتاب کند، به مدال طلا می‌رسد. کسی دیگر نمی‌تواند 70 متر بیندازد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها