يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۷۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
هیچ تاریخی برای قرعه‌کشی و آغاز مسابقات لیگ برتر نوزدهم تعیین نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در حالیکه تاریخ های مختلفی در رسانه های گروهی برای قرعه کشی و آغاز لیگ برتر نوزدهم اعلام شده است.سازمان لیگ تا به حال تاریخی برای قرعه کشی و شروع لیگ اعلام نکرده است.

به محض اعلام باشگاه ها مبنی بر آمادگی ورزشگاه های خانگی خود در رعایت الزامات ایمنی و امنیتی تماشاگران، بلیت فروشی الکترونیکی، شماره دار شدن صندلی ها سازمان لیگ تاریخ قرعه کشی و آغاز رقابت های لیگ برتر را از طریق سایت سازمان لیگ اطلاع رسانی خواهد کرد.

تا امروز هیچ کدام از باشگاه ها به طور رسمی آمادگی خود را اعلام نکرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها