يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۸۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
احمد عراقچی معاون ارزی سابق بانک مرکزی در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران اقتصادی محاکمه شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، 14 مرداد سال 97 بود که پس از نوسانات شدید بازار ارز و دستگیری وحید مظلومین معروف به سلطان سکه، احمد عراقچی معاون وقت بانک مرکزی دستگیر شد و نهایتاً با تودیع وثیقه آزاد شد.

پرونده عراقچی پس از انجام تحقیقات لازم، به دادگاه ارسال شد اما دادگاه به تحقیقات نقص گرفت و آن را بازگرداند.

پرونده این مقام مسئول وقت در بانک مرکزی نهایتاً بعد از رفع نواقص و ایرادات مدنظر دادگاه به همراه پرونده سیف رئیس وقت بانک مرکزی به دادگاه رفت و امروز (یکشنبه) 13 مرداد جلسه محاکمه او برگزار شد.

سالار آقاخان از دیگر متهمان پرونده عراقچی است.

اخلال در نظام اقتصادی از طریق اخلال در بازار ارز، اتهام عراقچی در کیفرخواست صادره از سوی دادستانی تهران است.

جزئیات بیشتر درباره این دادگاه متعاقباً منتشر می‌شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها