يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۸۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اشاره به اینکه تمام کارت های سوخت صادر شده دارای رمز عبور هستند گفت: تغییر رمز فقط با مدارک هویتی در نواحی شرکت پخش انجام می شود.
به گزارش پایگاه 598، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اشاره به اینکه تمامی کارت های سوختی که از سوی شرکت ملی پخش برای متقاضیان صادر می شوند رمز گذاری شده اند گفت: تاکید می کنم که رمز کارت های سوخت 4 رقم سمت راست کد ملی صاحبان کارت سوخت است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رمز های کارت سوخت در جایگاه های عرضه سوخت قابل تغییر است یا خیر گفت: افرادی که می خواهند رمز کارت سوخت خود را تغییر دهند باید با مدارک هویتی خود و و مدارک خودرویشان به یکی از نواحی که پیش‌تر اعلام شده است مراجعه کنند و در آنجا رمز خود را تغییر دهند و هرگز نمی توانند این رمز را در جایگاه های عرضه بنزین این رمز را تغییر دهند.

به گفته کاهی کارت های سوخت جدید صادر شده از طریق اداره پست به دست متقاضیان می رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها