أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۹۸۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
مدیر روابط عمومی بانک ملت در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار:
صابریان با تاکید بر اینکه ارتباط با رسانه‌ها بسیار مهم است و از این رو ما نیز به سمت محتوا محوری حرکت کرده‌ایم، گفت: رشد ۳۰ درصدی اخبار بانک ملت نسبت به دوره مشابه و افزایش مخاطبان و کسب رتبه نخست برای بانک ملت بین سایر بانک‌ها در امر اطلاع‌رسانی موید این امر است.
به گزارش پایگاه 598، علی اکبر صابریان مدیر روابط عمومی بانک ملت در مراسم تقدیر از خبرنگاران که در مجموعه رفاهی بانک ملت (فرمانیه) برگزار شد اظهار داشت: خبرنگاران از شان و منزلت خاصی برخوردار هستند و علت نامگذاری روز خبرنگار شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف بود که در سال ۱۳۷۷ در جریان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف کشته شد و شورای فرهنگ عمومی کشور در اولین سالگرد این رخداد، 17 مرداد ماه را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاري كرد که این یک انتخاب هوشمندانه محسوب می‌شود.


دکتر صابریان با اشاره به اهمیت ویژه خبر و اطلاع رساني براي مردم و کار خبرنگاری بیان داشت: توسعه شاخص‌های انسانی و اجتماعی و ترویج فرهنگ پرسش‌گری از مهم ترین ویژگی های خبرنگاری است.

ایشان با اشاره به نگاه رسانه‌ای رئیس بانک ملت جناب آقای دکتر بیگدلی تصریح کرد: امروز کشورمان بیش از هر زمان دیگر نیازمند قلم سالم مبتنی بر پرهیز از سیاه نمایی و اغراق در حوزه اقتصادی و اجتماعی است.

مدیر روابط عمومی بانک ملت با تاکید بر اینکه ارتباط با رسانه‌ها بسیار مهم است و از این رو ما نیز به سمت محتوا محوری حرکت کرده‌ایم، گفت: رشد ۳۰ درصدی اخبار بانک ملت نسبت به دوره مشابه و افزایش مخاطبان و کسب رتبه نخست برای بانک ملت بین سایر بانک‌ها در امر اطلاع‌رسانی موید این امر است. وی در پایان از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه تشکر و قدردانی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها