أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۹۹۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: تصادف زنجیره‌ای در آزادراه ساوه تهران ۱۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ای پزشکی ساوه، احمدعلی امینی اظهار کرد: در ساعت ۲:۱۰ امروز چهارشنبه خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه سواری ام وی ام در محور اتوبان ساوه به همدان به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ ساوه اطلاع رسانی شد که سریعا کد عملیاتی پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر غرق آباد به محل اعزام شد.

وی گفت: مجددا طی تماس‌های مکرر شهروندان با مرکز فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ ساوه که اعلام کردند وقتی رانندگان خودروهای عبوری برای کمک رسانی به راننده خودرو ام وی ام در صحنه حادثه حضور پیدا کرده بودند متاسفانه راننده یک دستگاه خودرو سواری پراید بعلت عدم توجه به جلو با برخورد به ازدحام کنندگان باعث مصدوم شدن ۱۱ نفر شد که در بین مصدومین یک دختر بچه ۱/۵ ساله هم بوده است.

امینی یادآور شد: پس از اطلاع مجدد ازاین حادثه سریعا کدهای عملیاتی پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر نوبران و سیلیجرد و درمانگاه نوبران به محل اعزام و مصدومین را پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهید مدرس منتقل کردند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه ۲ نفر به علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن آمبولانس جان خودشان را از دست دادند و ۱۱ مصدوم شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها