أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۹۹۷۶
زمان انتشار: ۱۷:۲۱     ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

در خیابان ولیعصر روبروی هتل تهران، گالری عطر مادر وجود دارد که صاحب آن آقای کمالی است. آقای علیرضا کمالی را 9 سالی است که می شناسم، اومردی خوش مشرب و خنده رو است که 30 سال است به دنبال عشق جاودانه خود می گردد.

آقای کمالی همیشه از مشتریان خود با قهوه پذیرایی میکند و احترام به مشتری را بالاتر از هر چیز دیگری می داند، او عاشق گل و گیاه است به همین خاطر در کافه عطر او گل و گیاه فراوان خواهید دید.

کافه عطر در واقع فرهنگ متفاوتی است از حس و نوع خرید عطر که ساعت ها می توانید برای تست عطر و خرید عطر خود و خوردن قهوه در فضایی تاثیر گذار وقت بگذارید. به نظر آقای کمالی عطر حواس 6 گانه را نشانه می گیرد و حالتان را خوب می کند و خودش به نوعی حس هفتم محسوب می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها