يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۰۰۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
المیادین:
شبکه تلویزیونی "المیادین" لبنان جمعه شب گزارش داد: دستگاه اطلاعاتی یمن موفق شده است 80 درصد اعضای تیم ترور "ابراهیم بدرالدین الحوثی" برادر رهبر جنبش انصارالله را دستگیر کند.

به گزارش پایگاه 598، شبکه تلویزیونی "المیادین" لبنان جمعه شب گزارش داد: دستگاه اطلاعاتی یمن موفق شده است 80 درصد اعضای تیم ترور "ابراهیم بدرالدین الحوثی" برادر رهبر جنبش انصارالله را دستگیر کند.

بر اساس گزارش این شبکه تلویزیونی، این افراد اکنون در اختیار دستگاه اطلاعاتی دولت نجات ملی قرار دارند و بازجویی از آنها آغاز شده است.

این گزارش اضافه کرد: این تیم ترور وابسته به دستگاه اطلاعاتی عربستان و زیر نظر یکی از سرکردگان شبه نظامیان وابسته به حکومت پیشین یمن (علی عبدالله صالح رئیس جمهوری مخلوع یمن) قرار داشته است.

وزارت کشور یمن نیز با صدور اطلاعیه ای، ترور ابراهیم بدرالدین توسط مزدوران ائتلاف سعودی را تأیید کرد.

این وزارتخانه بدون اشاره به چگونگی ترور برادر رهبر انصارالله اعلام کرد که عوامل این جنایت را تحت تعقیب قرار داده و آنها، به سزای اعمالشان خواهند رسید.

برخی منابع غیر رسمی پیشتر مدعی شدند؛ ابراهیم بدرالدین دو روز پیش و پس از آن ترور شد که کاروان حامل وی در شمال صنعا هدف حمله افراد مسلح ناشناس قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها