يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۰۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
شبکه تلویزیونی راشاتودی در گزارشی به بررسی موضوع اختلاف نظر روسای جمهور فرانسه و آمریکا در خصوص ایران پرداخت.
به گزارش پایگاه 598، شبکه تلویزیونی راشاتودی گزارش داد: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به روشی طلبکارانه با امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برخورد خواهد کرد.

در ابتدا مجری این شبکه تلویزیونی گفت: وزارت خارجه فرانسه اعلام کرده است که متعهد به کاهش تنش با تهران است و نیازی به اجازه آمریکا برای برگزاری مذاکره ندارد. این موضوع پس از آن روی داد که دونالد ترامپ، امانوئل مکرون را به فرستادن پیام‌های متناقض به ایران متهم کرد.

هفته گذشته رئیس‌جمهور فرانسه تماسی تلفنی با حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران برقرار کرد. بر اساس برخی گزارش‌ها در آن تماس تلفنی دو طرف درباره دیدار بین روحانی و ترامپ در جریان برگزاری نشست گروه هفت در این ماه در فرانسه گفت‌وگو کردند.

در ادامه خبرنگار این شبکه در پاریس گفت: ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در بیانیه خود اعلام کرده است کشورش زمانی که موضوع ایران مطرح می‌شود با تمام قدرت به صلح و امنیت در منطقه متعهد است و فرانسه بر اساس حاکمیت و استقلال خود تصمیم‌گیری می‌کند.

در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده است: زمانی که موضوع ایران مطرح می‌شود، فرانسه حق بیان نظر خود را محفوظ می‌دارد. فرانسه به صلح و امنیت در منطقه و کاهش تنش‌ها بسیار متعهد است. فرانسه به اجازه دیگران نیاز ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها